yes

Jag är en tidig 80-talist som jobbar som personlig tränare sen många år tillbaka och även fotograf. Jag har följt skolutveckligen sen jag gick i skolan och sett hur skolan förändrats. Mitt intresse för skolan ökade när jag blev förälder då skolan idag inte är densamma som när jag själv satt i med en skolbänk ovanför mina knän.

Skolan är viktig inte bara för individen utan även hela samhällets framtid. Då jag inte är någon expert inom ämnet så ser jag denna podden som ett lärosäte för mig själv och jag har redan lärt mig och förstått mycket mer sen vi började prata om denna podden.

Jag ser fram emot att få vara med och utveckla podden tillsammans med Linnea och hoppas ni skall tycka det är minst lika lärorikt som jag själv.

Please select the podcast before adding player